BENDROSIOS NUOSTATOS
- Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
- Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
PIRKIMO–PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
- Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
PARDAVĖJO TEISĖS
- Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
- Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
- Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės kokosgrozionamai.lt paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
- Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.
- Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 14 darbo dienų.
- Pirkėjui pasinaudojus prekių grąžinimo numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
- Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
PIRKĖJO TEISĖS
- Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.
- Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.
PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
- Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
- Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
- Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
- Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
PREKIŲ KAINOS
Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su PVM. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas išsirinktam prekių krepšeliui.
PREKIŲ PRIEINAMUMAS
- Internetinėje parduotuvėje visos pateiktos prekės yra prieinamos, tačiau retais atvejais kai tam tikrą prekę užsisako daugiau klientų gali būti, kad prekė taps neprieinama. Tokiu atveju Pirkėjui bus nedelsiant pranešta, kad prekė nebeprieinama, o sutartys dėl neprieinamų prekių nesudaromos.
- Prekės puslapyje neprieinami dydžiai rodomi kita spalva nei prieinami dydžiai. Neprieinamų prekių negalima įsidėti į krepšelį, tačiau galite jas įtraukti į pageidavimų sąrašą arba kreiptis info@kokosgrozionamai.lt dėl pageidaujamo dydžio / produkto užsakymo individualiai.
PREKIŲ UŽSAKYMAS IR APMOKĖJIMAS
- Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
- Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis Paysera mokėjimų platforma.
DOVANŲ KORTELĖS NAUDOJIMOSI TAISYKLĖS
- Kokosgrozionamai.lt virtualią dovanų kortelę galima naudoti tik kokosgrozionamai.lt elektroninėje parduotuvėje.
- Jei dovanų kortelės vertė yra mažesnė už bendrą užsakymo sumą, likutį turėsite sumokėti vienu iš kitų mokėjimo būdų.
- Jei gavote kelias dovanų korteles, kiekvieną kortelės kodą galite įvesti tam skirtoje skiltyje (nuolaidos / dovanų kortelės kodas) ir kiekvienas jų bus panaudotas atsiskaitant už jūsų prekes.
- Dovanų kortelę galite panaudoti visai užsakymo kainai padengti arba kaip dalinį apmokėjimą. Jei kupono vertė viršija bendrą užsakymo sumą, likęs dovanų kupono likutis liks naudoti kitą kartą – kitą kartą užsakydami internetu turėsite įvesti kupono kodą.
- Kokosgrozionamai.lt Virtualios dovanų kortelės negali būti keičiamos, grąžinamos ar išperkamos. Dovanų kortelė negali būti naudojama perkant kitą dovanų kortelę.
- Grąžinus užsakymą, kuris buvo apmokėtas dovanų kortele, užsakymui iš Dovanų kortelės išleista pinigų suma bus grąžinta į tą pačią Dovanų kortelę.
- Dovanų kortelė galioja šešis mėnesius nuo jos įsigijimo datos.
PREKIŲ PRISTATYMAS
- Prekės pristatomos tik Lietuvoje.
- Prekės pristatomos per Omniva, LP Express, DPD siuntų tarnybas.
- Prekių pristatymas nemokamas į pasirinktą Omniva, LP Express.
- Pirkėjui prekes pristato įgaliotas atstovas (kurjeris) arba per paštomatų sistemą.
- Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
- Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
- Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui dažniausiai per 3–7 darbo dienas. Šis terminas yra preliminarus ir netaikomas tuo atveju, kai sandėlyje nėra reikiamų prekių arba kai prekė užsakoma individualiai, o Pirkėjas yra apie tai informuojamas.
- Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
- Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
- Užsakymus siunčiame nuo pirmadienio iki penktadienio, nedarbo dienos neįskaičiuojamos į pristatymo laiką. Pristatymo laikas skaičiuojamas nuo dienos, kai patvirtinamas išsiuntimas.
- Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
- Pardavėjas užtikrina, kad visos prekės yra naujos, kokybiškos ir nenaudotos. Nebent prekių aprašyme yra nurodyta kitaip.
- Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
- Grąžinama prekė turi būti su nepažeista pakuote ir su originaliu įpakavimu (siuntimo dėžute).
- Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos, nenuplėštos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, vienkartinės plombos ir kt.
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Pardavėjui pareikalavus, pirkėjas turi išsaugotą prekių pirkimą įrodantį dokumentą (pvz.: PVM sąskaitą faktūrą);
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
- Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos. Plačiau apie tai kaip grąžinti prekę skaitykite Prekių grąžinimas.
- Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi.
- Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
- Jei prekė yra grąžinama dėl mūsų klaidos arba dėl to, kad ji buvo sugadinta ar brokuota, Pardavėjas įsipareigoja suorganizuoti kurjerį Pirkėjo adresu, kuris paims sugadintas ar nekokybiškas prekes.
- Apie nekokybiškas prekes ar sugadintas prekes privaloma pranešti Pardavėjui per keturiolika (14) dienų nuo užsakymo gavimo adresu info@kokosgrozionamai.lt. Prekes privaloma grąžinti tokios pat būklės, kokios buvo pristatytos.
- Grąžinamos prekės neturi būti panaudotos, nešiotos, skalbtos ar pažeistos; identifikavimo etiketė vis tiek turi būti pritvirtinta prie gaminių su vienkartine plomba; prekės turi būti grąžinamos sukomplektuotos ir nenaudotos, su originalia pakuote.
- Pardavėjas patikrins grąžintas prekes ir artimiausiu laiku jus informuos, kad prekė atitiko nekokybiškos ar sugadintos prekės kriterijų per penkias (5) darbo dienas. Paprastai pinigai Pirkėjui grąžinami per keturiolika (14) dienų nuo dienos, kuomet Pardavėjas patvirtina el. paštu apie tai, kad Pirkėjas turi teisę susigrąžinti pinigus už sugadintą ar nekokybišką prekę.
- Tuo atveju, jei Pardavėjas nustato, kad prekė nėra sugadinta ar brokuota, Pirkėjas informuojamas, kad grąžinamos prekės negali būti priimtos ir gali būti Pirkėjui pristatytos pakartotinai. Jei Pirkėjas nesutinka su pakartotiniu pristatymu, Pardavėjas pasilieka teisę pasilikti prekes ir sumokėtą Pirkėjo sumą bei susigrąžinti Pardavėjui tekusius mokesčius ir išlaidas.